Saturday, March 28, 2009

ingat lagi tak?? ;)




ingat lagi tak.. dulu2.. masa kecik2... harga cekedis..  ms kecik2 dlu panggil jajan.. org jawa katakaan hahahah.. ke smua org pggil sm je XP ... 

klau dlu harga dia 20sen je kan.. 15 sen, 20sen.. plg mahal pun 30sen la.. ni kat kampung aku la hee.. tu pun jarang2 beli.. skrg ni dh 40sen dh (lm dh sbnrnye hee) .. klau dlu (ms sekolah rendah) harga2 40sen ke atas ni jajan2 kelas tinggi je.. mcm Mister Potato kee.. emm Tora kee.. Dendang kee.. klau keropok2 time tu plg mahal Mister Potato la kan.. nk beli pn pk2 dua tge kali.. kang beli kang ada yg makan pasir seminggu ms rehat kang.. hahaha... sapa beli tu mmg kaya lah.. as budak sekolah rendah la kan hahahah XD.. untuk budak2 biasa mcm aku ni dpt beli askrem asam yg dlm plastik pnjg yg di jual oleh Makcik Saerah tu pun dh cukup puas hati kan heee XD pastu makan smbil bwk basikal org dewasa.. xmainla BMX2 ni kan.. hahaha padahal basikal tu je yg ada XD 

mungkin skrg kte dh keje.. dh earn duit sendiri... masing2 gaji riban2 XP spending pun jarang dah sen2 XP so ble tgk jajan tu harga 40sen rs mcm murah.. tp klau tgk2 blik zaman kecik2 dlu.. compare harga.. mahalnye... dh la isi sikit je.. kot kte yg beli tu sekali tonggang je dh hbis kot XP buruk perangai kan makan maen tonggang hahaha XD 

rs seronoook je teringat2 balik time sekolah rendah dlu heee.. rs beeesst je.. hmm ^^




2 comments:

circleinspoon said...

omg mahalnyer 40sen!

noname said...

kaan mahal kaan ;)