Sunday, March 22, 2009

assalamualaikum..

apa yg korg rs ble tgk ads ni??? teruja tak teruja tak?? teruja kaann.. huuu.. dek kerana keterujaan tu trus tepon cik dudu ajak dia g pesta nih... well.. dudu kan.. of course dia xkan tolak pnyeee XP tesis la sgt XP lariiii.......... ( knp aku pn dh ikut lari2 nih.. )

then sepagi2 tu kami gerak.. sanggup tu xbreakfast dlu semata2 nk tgk belon panas.. tp.. ble smpi.. uhuk... ni je yg ada...


nmpk x nmpk x? belon pn xnaik lg.. ada bakul dia je.. huhuhhuhuhuuu... kecewa gle...

so g la jalan2 dlu carik makanan tgk2 apa yg boleh d makan.. tp smua gerai penuuuhhh... aaarrgghhh!!....

tp... tgh jalan2 tuu... kami jumpeee...

sifu ermeeeee!! hahaha sesukahatitanganmenaip je pggil erme sifu XP prasan x beg dia? tu bkan beg biasa tau.. beg berisi my wanted stuff~ dslr camera skali dgn lense~ aaauuuuuu!!!!

huuu ms kat pesta ni.. rs keciiikkk je kan.. ya ar.. kte bwk kamera (power, sbb kamera tu hani pnye).. tp.. maaasing maaaasing smua dtg bwk SLR caaaaaam!!! aaaaarrrrrr!!! tetiba rs kecik2... rs nk menyorok... celah2 semak2... xpun dlm bakul belon panas tu... trus sorok2 kamera hani (sori hani.. huhuuu ).. trus jd segan.. rs nk balik jee.. uh.. nk ambik2 gmbr dgn style gy2 pn segan.. uhuk..









last last laaaaasstt.. ni plg x tahan nih...



hewhewhew siap berpayung lg tuh XP lariiiiiii... wakakakaka!! yohohoo!!

7 comments:

mun-e said...

hahahahaha!!!!!!

gelak guling2 tgk gambar paling last skali :'D

dd dudu said...

ohoooo taruk gamba oghang yang tgh x kool ye ;n kejar diee pakai kelisa broom broom =p

noname said...

hahahaha daku terbang dgn belon panaas~ XP

hanybunny said...

Kj,

xper la...itu sebagai mangkin utk kau mendapatkan dslr...

go go chayyokk...


p/s:nnti bley nyebok brgmbr ngn dslr...wooohooooo.....

noname said...

wahahaha xmuaat XP lariiiii!!

kasut-gombak said...

aku pn sorok kamera tgk kamera org lain. gile lens panjang2. mengong tol la. .

ni bahyer tau ada hobi ni. bile tgk org len ada lebih, terus rasa nk g angkat lens baru.yg lg gempak. pdhal gmbr hampeh gak. hahaha

noname said...

hahahah rileks rileks XP