Tuesday, June 2, 2009

post laju2..

bersih sawang bersih sawang.... lastik cicak2 yg lalu lalang.. pijak2 lipas2 yg susah2 mati... 

sepatutnye semalam aku nk post.. tp sbb pnat gle maka tgn aku xterdaya nk menaip update blog.. even nk angkat tgn untuk makan atau mnum pn payah (walaupun smlm aku knyang selalu sbb makan banyak ).. knp aku penat ? sebab...

jmaat - malam tu blik KL sbb ahd nk g kenduri kawen ciare ( ok aku bgtau cket je.. smua org dh cite dh ) ;P

sbtu siang - melanguk kat rumah bujal.. nsib baik ada internet.. blh buat transaction.. nsib baik ada astro.. blh la layan astro.. nasib baik ada cite2 muvi2 yg best2.. blh la layan cite2 blockbuster yg dh lm xtgk... makan? nasib baek laa ada berbiji2 telur n nuggets ayam dlm peti ais.. blh la alas perut aku.. hahaha apakah smua ini? ;P 

sbtu mlm - kluar eskot org beli henset baru ;P ok yg ni cite pendek je ;P boleh cik dudu? keee nk d panjangkan ;P

ahd siang -  bermulalah perjalanan yg agak panjang ke kampong teluk ayer tawar perak ;) 

on da way pegi tu biasa2 je.. ble dh stat masuk gopeng waaahh.. boleh tahan ;P

pastu ms balik pulak jenuh mencarik kiosk yg ada topup touch n go.. haram xdek... uhukk.. dh xcool dh kena beratur kat tunai (ayat mintak kena pijak beramai2 ) ;P hahahah .. xkesah pn sbnrnye (ayt mintak ampun.. tp still layak utk d pijak) ;P yg beratur untuk lane tunai on xrmi...

on da way blik lg.. terlepas highway guthrie.. xpee cool lg.. tekan minyak dengan selambanye.. tau2 je dh kat subang jaya ;P aku pun.. alamak (tp dlm hati je la).. hahahahah.. maka pusing la msuk dlm damansara.. then bndr kinrara then equine.. mujur sempat.. klau x mesti ros xsmpat nk kjar bas dia ke klantan.. sori ros ;P

ahd tgh mlm - grak blik johor plak.. tp aku xdrive la.. flat.. xlarat dh.. duk blkg jd bos.. tdo.. ;P

daa~...

3 comments:

Bujal said...

kelaka lah ayat ko... berbiji2 telo..wahahahha....

mun-e said...

wah cik dudu beli hp baru?

dd dudu said...

huhu terjumpa cicak yg dah mati lorr.. sian cicak kene lastik~

mun-e, ha'ah cik dudu beli hp baru ;P hehehehehehheheh