Friday, February 20, 2009

fesyen...

aku adalah seorang yg agak malas untuk menggosok sluar bj walaupun aku suka akan kesan dan hasil dari menggosok itu.. 

lalu aku pn terfikir.. ada ke ha fesyen kedut2 kat dunia ni.. atau aku hrus menjadi implementer/ pioneer kepada fesyen kedut2 ni XD 

atau buat dono je smbil mkn mentos.. then ble org tgk aku pelik aku tnjuk kat dia mentos.. makanye dia akan snyum n fesyen aku d terima..

.. dan apa yg aku sdg merepek ni.. mana ada malas2.. hdup kena rajin.. walaupun moto hdup aku adalah hdup aman bahagia dgn kemalasan.. adios people.. rajin untuk negara... 

akhir kata - dik cerdak..

p/s: post ini tiada kaitan dgn dgn org yg hdup atau mati, mahupun sesiapa yg pernah salah eja dik cerdas kepada dik cerdak..




5 comments:

mun-e said...

hahahahaha

kang dik cerdak meghoyan kat sini kangggggg :p

noname said...

ahahaa aku dh buat statement.. dia xleh meghoyan XP yohohoo

Anonymous said...

Nasib baik la 2 makhluk dlm komen di atas adalah senior aku. Haih...

noname said...

hahahaha besar SSSS nmpk XP

rixals ismail said...

xp tu apa???