Friday, March 7, 2008

i just love rain (^^)



definitely loves with rain.. the sound.. the breezy.. the coldness..






- ow.. n i love lightning 2 XP -


- like people said.. save the best 4 da last -

8 comments:

dd dudu said...

aaaaaaa~~ aaaaaa~~ besnyeeee alaaaaa nak grab gamba2 ni xleh ek~~ ;p

circleinspoon said...

aku boleh leka tgk kilat.
lagih kalau ada yg besar lagi sampai dekat ngan permukaan bumi.

noname said...

@dd dudu
carik sendiri XP

@circleinspoon
dessho desshooo XD

estnora said...

member aku yg minat anime tu plak minat ngan rimbunan pokok2 yg dilihat dr bwh, nmpak cahaya matahari sket2.. takpun pokok2 yg kering daunnya berguguran.. takpun pokok yg dah mati... peminat anime ni mmg minat menda2 yg pelik yer :p

noname said...

uuuuuuuu tu pun aku minat tu pun aku minat!! XD

.. ey.. mana pelik.. normal la tu XD

Penjual Tudung Online said...

i love rain too, but i lurveeee sleeping with my blanket in d rain more

pandangdenganmatahati said...

aku takut guruh takut kilat takut hujan hukhuk bile kilat je aku kate takutnye~~~ salu kna tegur ngan ofismate, kalo kilat kata ape??? kate astaghfirullah ye mohd adif hehe
tp takut jugak huhu..

noname said...

@penjal tudung online
ohoo aku percaya aku percaya.. aku blh nmpk result dia XP

@pandangdenganmatahati
alhamdulillah XD