Wednesday, July 15, 2009

down oh~


gmbr apa? itu adalah aym sambal yg aku masak mlm td.. taste? of course bad.. huuu dh dua mlm aku masak dgn hasil yg gagal.. smlm lg la.. dem.. mlm ni xnk masak la.. nk makan kat luar....

KFC ke PIZZA? ;P

daaa~

14 comments:

ciare (^_^)v said...

bad?? tp sambalnye nampak sedap...owhh i like ayam msk sambal..walahh ;)

mun-e said...

eee tgk pon dah tau tak sedap


lari secare slow motion =D

noname said...

ciare;
hoo nmpk je ;P i like too.. tp mlm td xjd (T_T)

mun-e;
hoo xyah secara slow motion.. ko mmg sentiasa slow motion ;P

mun-e said...

ceh! mulanya aku sangka gambar mee yang hampir abes. xde rupa ayam pon. hoho.

ala ko xyah sebok2 masak. dd kan terer masak. :D

dd dudu said...

awak letak cili segera ke cili mesin sendiri ;p

faizah said...

x sedap x sedap pon abis gak ayam nye

noname said...

mun-e;
hoh ayam hbis k :n kak long lebih sharp wlupun tanpa eyeglass~ ;P

dd dudu;
segera? me? please~ ;P

faizah;
hohoo tp tetap down ;P

rosealley said...

xsedap pun macam da abis jek tu gayanyeeee, haha

mun-e said...

ros.. keri tu kan tolak batu ngan kayu je. tak sedap pon die belasah je =D

eh bnyk kali plak aku nyemak d sini hari ini nampak sgt tgu waktu balas dendam utk ko keri.

MUAHAHA

noname said...

rosealley;
oh itu la hikmahnye carik hosmet yg sepertimana d kata oleh mun-e, dan bukan tukang masaknye yg maka apa sahaja.. heh ;P

mun-e;
hahaa aku tau dh ko tu.. mmg ko ;P

Fairuz said...

ok tu Kj masak .. jgn down .. nanti aku ngan ise kebuluran. wohhh kotak rokok aku ngan kunci kete ise pun masuk sekali dlm gambar ..

noname said...

fairuz;
hahahah

faeza88 said...

laa mane ayam nyer???..nmpk bawang ngan sambal jer tu..

Nora said...

gagal xpe kj.. kawen nnt bukan ko yg masak.. tp org umah :p